014 / 82.14.48 •

Incassobureau: Ervaringen van Onze Klanten

29 November 2018

Voor u in zee gaat met een incassobureau, bent u vast geïnteresseerd hoe andere ondernemers dat ervaren. Wat zijn de ervaringen van anderen? En wat mag u als crediteur verwachten?

Misschien heeft u in het verleden weinig problemen gehad met niet betalende klanten. Waarschijnlijk komt u er vaak door een overleg met de klant wel uit en worden de facturen (mits een kleine vertraging) correct betaald. Maar wat als een klant keer op keer beloofd te betalen en dit niet doet? Wat als hij daarna niet meer te bereiken is? Of het nu gaat om €500 of €5.000, u wil uw tijd vast in iets interessanter steken.

U kan dan een incassobureau inschakelen om het innen van de vordering over te nemen. Bovendien werken de meeste incassospecialisten met een No Cure, No Pay principe en brengen ze pas kosten in rekening wanneer de debiteur zijn schuld betaald heeft. Vooraleer u beslist om een incassobureau in te schakelen, wil u toch zeker zijn dat dit geen onaangename ervaring wordt voor uw klant.

Daarom delen wij hier graag de ervaringen van onze klanten:

 


Beste collega ondernemers,

verlies geen tijd, energie en ergernissen meer aan telefoontjes, herhaaldelijk mailen, etc.

Met Trivion was on probleem na 14 dagen opgelost. Bovendien werden we netjes op de hoogte gehouden via mail van al hun ondernomen acties.

H.S. - November 2018



Ik had werk geleverd voor een klant waar ik voorf al mijn bedenkingen bij had... En inderdaad we hadden prijs.

Gelukkig heb ik mijn verhaal kunnen doen bij Trivion en die hebben ons direct verder geholpen.

Na enige tijd stond het volledige bedrag op onze rekening. Super job!

R.B. - Oktober 2018

 

Heeft u alle incasso toegepast? En staat het geld nog steeds niet op uw rekening? Soms lukt het echt niet. Schakel dan een incassospecialist in.

014 / 82.14.48

Hoe langer u wacht, hoe groter het risico. Speel dus kort op de bal.

Gratis offerte!

Delen:

Ontvang onze gratis e-book.

Nieuwsbrief